РП4. Вибір та тестування нових ІТ-інструментів

Загальною метою РП4 є:

  • вибір та тестування нових ІТ-інструментів – соціальних медіа, Web 2.0 і Web 3.0., Massive Open Online Courses і т.д.;

  • оцінка синхронних та асинхронних інструментів, методологій та найкращих практик;

  • порівняння та оцінка LMS (learning management systems), CMS (Contents Management Systems), VSCR (Virtual synchronous classrooms), SSA (Screen Share Applications), CSA (Contents Sharing Application). Cloud computing environment;

  • виявлення та визначення профілів віртуального кампусу, віртуального освітнього середовища та віртуального синхронного класу;

  • перегляд та порівняння віртуальних класів (VCR), створених з використанням апаратного обладнання та ПК;

  • визначення який з VCR краще відповідає потребам викладачів та студентів; порівняння з технологічної точки зору найбільш відомих VCR (на базі ПК), доступних на ринку;

  • аналіз технологічного профілю віртуального класу, який був би в змозі забезпечити найкращий педагогічний результат;

  • характеристика методологічних та технологічних аспектів мультимодальної дидактичної комунікації;

  • визначення загальних методологічних аспектів організації віртуальних класів, орієнтованих на проведення он-лайн занять, здійснення он-лайн оцінювання та використання передових практик;

  • перевірка обраних інструментів на предмет досягнення ефективного розвитку ІКТ, формування ІКТ міжкультурних компетенцій.