Загальною метою РП2 є прогнозування діяльності на найближчі роки, коли університети зіткнуться з необхідністю працювати разом, як в плані обміну студентами, так і з точки зору технологічних і інфраструктурних процедур для обміну співробітниками та матеріалами відкритих Інтернет курсів. Значення, яке надається MOOCs (відкритим он-лайн курсам) є лише невеликою частиною рішення. Набагато важливішим питанням є сумісність інституційної політики, критеріїв ефективності та взаємного визнання оціночних характеристик.
Опис робіт.
Завдання № 2.1: Визначення і продовження дослідження факторів впливу процесів глобалізації та регіоналізації на розвиток ключових компетенцій, в тому числі їх величин та масштабів впливу.
Завдання № 2.2: Вивчення ролі політики у сфері вищої освіти в процесі глобалізації і ролі вищих навчальних закладів та їх проектів, як потенційних моделей для інших регіонів світу.
Завдання № 2.3: Визначення ролі провідних міжнародних вищих навчальних закладів у впровадженні політики розвитку ключових компетенцій і нових форм міжнародного співробітництва.
Завдання № 2.4: Аналіз процесів розвитку компетенцій.
Завдання № 2.5: Індивідуальні та спільні дослідження з учасниками проекту.
Завдання № 2.6: Аналіз правових, етичних, людських, технічних та соціальних факторів розвитку ІКТ, електронного навчання та міжкультурної комунікації в Словацькій Республіці.
Завдання № 2.7: Співпраця з представниками Університету Костянтина Філософа.
Завдання № 2.8: Співпраця з керівництвом Університету Костянтина Філософа.
Задача 2.9. Конференція DIVAI 2014 (Дистанційне навчання в прикладної інформатики) UKF (Словацька Республіка).
Задача 2.10. Конференція «Інновації у вищій освіті та поширенні первинних результатів дослідження на права, етичних, людських, технічних, соціальних факторів розвитку ІКТ, електронного навчання та міжкультурних подій в відвідний країн» (ДСТУ, Україна).
Завдання РП2 були реалізовані за рахунок відряджень дослідників до університетів Іспанії, Словаччини та Російської Федерації.