Загальною метою РП4 є:
-
вибір та тестування нових ІТ-інструментів – соціальних медіа, Web 2.0 і Web 3.0., Massive Open Online Courses і т.д.;
-
оцінка синхронних та асинхронних інструментів, методологій та найкращих практик;
-
порівняння та оцінка LMS (learning management systems), CMS (Contents Management Systems), VSCR (Virtual synchronous classrooms), SSA (Screen Share Applications), CSA (Contents Sharing Application). Cloud computing environment;
-
виявлення та визначення профілів віртуального кампусу, віртуального освітнього середовища та віртуального синхронного класу;
-
перегляд та порівняння віртуальних класів (VCR), створених з використанням апаратного обладнання та ПК;
-
визначення який з VCR краще відповідає потребам викладачів та студентів; порівняння з технологічної точки зору найбільш відомих VCR (на базі ПК), доступних на ринку;
-
аналіз технологічного профілю віртуального класу, який був би в змозі забезпечити найкращий педагогічний результат;
-
характеристика методологічних та технологічних аспектів мультимодальної дидактичної комунікації;
-
визначення загальних методологічних аспектів організації віртуальних класів, орієнтованих на проведення он-лайн занять, здійснення он-лайн оцінювання та використання передових практик;
-
перевірка обраних інструментів на предмет досягнення ефективного розвитку ІКТ, формування ІКТ міжкультурних компетенцій.